Понедельник, 08.03.2021, 16:44
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Форма входа
Поиск
Календарь
«  Ноябрь 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 122
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Сайт Горловской ОШ №17

Главная » 2012 » Ноябрь » 21 » Науково-практична конференція вчителів
21:27
Науково-практична конференція вчителів

В основі творчої праці учителя лежить передусім уміння аналізувати власну педагогічну діяльність на уроці: встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між умовами своєї педагогічної діяльності і засобами досягнення освітніх цілей, між педагогічними впливами на учня і їх наслідками, між способом своїх дій і кінцевим результатом уроку. Це дозволяє учителеві правильно сформулювати цілі і завдання власної діяльності та діяльності учнів, чітко спланувати і передбачити результати педагогічного процесу.Сильним, досвідченим стає той педагог, який уміє аналізувати свою працю. Тому  21  листопаду 2012 года  педагогічний  колектив школи  зібрався на науково-практичну конференцію «Теоретичні та методичні аспекти самоаналізу уроку за науковими працями Т.І.Шамової, Ю.Н.Конаржевського, Ю.К.Бабанського, М.І.Махмутова, В.О.Онищука». Вчителі плідно попрацювали  щодо концепції   аналізу  сучасного  уроку, дидактичних матеріалів  конструювання  самоаналізу  , формулою ефективності уроку. Під  час конференції вчителі дійшли висновку , що системний підхід до самоаналізу уроку формує системне бачення його у вчителя, допомогаючи цим самим краще осмислити власну роботу.Роботу в цьому напрямку буде продовжено, вчителі отримали домашнє завдання.









Заступник директора з НВР Бублей О.М.
Просмотров: 572 | Добавил: adminin | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: