Понедельник, 08.03.2021, 16:42
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Форма входа
Поиск
Календарь
«  Ноябрь 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 122
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Сайт Горловской ОШ №17

Главная » 2011 » Ноябрь » 27 » Міжнародний інтерактивний природничий конкурс "Колосок 2011"
13:54
Міжнародний інтерактивний природничий конкурс "Колосок 2011"
  "Нехай не згасне світ науки!" саме під таким гаслом 25 листопада 2011 року  учні нашої школи взяли участь у Міжнародному  інтерактивному  природничому конкурсі "Колосок -осінній- 2011".Тематика завдань першого етапу (25 листопада 2011 року) – "Історія природничих наук”, мета цього етапу – пропедевтика та поглиблення знань з біології, хімії та фізики. У конкурсі взяли участь 18 учнів 3-10 класів. Кожен з них отримав завдання , з яким працював на протязі  75 хвилин. Конкурс проходив у кабінеті біології нашої школи . Усіх учасників привітала директор школи Горбачова Наталля Олександрівна , яка слідкувала за процесом проведення конкурсу. Організатором конкурсу у школі була вчитель біології Бублей Оксана Миколаївна. Перевіряти роботи учнів будуть організатори конкурсу у місті Львів , куди  відправлені роботи учнів після закінчення їх виконання. Повні відповіді на всі запитання та свій результат учасники знайдуть на сайті www.kolosok.lviv.ua  30 грудня 2011 року.
Третій клас на конкурсі представляли : Бойцова Єлизавета та Міняйло Міхаіл, четвертий клас- Шулегін Марко, сьомий - Питіліна Вікторія , Д'яченко Ганна , Корнієнко Наталя , Чуніна Вікторія,восьмий - Ліхачов Владислав та Ніколенко Тетяна , дев'яті класи- Бойцова Анастасія , Бахмутська Марія , Астахов Данііл , Домосенко Єлізавета , Телегіна Любов , Роговський Антон ,Глазунов Микита, десятий - Чуніна Тетяна та Охрименко Надія. Будемо сподіватися на гарний результат .
Прикрепления: Картинка 1 · Картинка 2
Просмотров: 781 | Добавил: adminin | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: