21:27 Науково-практична конференція вчителів | |
В основі творчої праці учителя лежить передусім уміння аналізувати власну педагогічну діяльність на уроці: встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між умовами своєї педагогічної діяльності і засобами досягнення освітніх цілей, між педагогічними впливами на учня і їх наслідками, між способом своїх дій і кінцевим результатом уроку. Це дозволяє учителеві правильно сформулювати цілі і завдання власної діяльності та діяльності учнів, чітко спланувати і передбачити результати педагогічного процесу.Сильним, досвідченим стає той педагог, який уміє аналізувати свою працю. Тому 21 листопаду 2012 года педагогічний колектив школи зібрався на науково-практичну конференцію «Теоретичні та методичні аспекти самоаналізу уроку за науковими працями Т.І.Шамової, Ю.Н.Конаржевського, Ю.К.Бабанського, М.І.Махмутова, В.О.Онищука». Вчителі плідно попрацювали щодо концепції аналізу сучасного уроку, дидактичних матеріалів конструювання самоаналізу , формулою ефективності уроку. Під час конференції вчителі дійшли висновку , що системний підхід до самоаналізу уроку формує системне бачення його у вчителя, допомогаючи цим самим краще осмислити власну роботу.Роботу в цьому напрямку буде продовжено, вчителі отримали домашнє завдання. Заступник директора з НВР Бублей О.М. | |
|
Всего комментариев: 0 | |